By Water

By Water

lördag 28 april 2012

BRÅTTOM!

Nya jobbet i fiskebutiken är superkul. Detta har dock gjort att fisketimmarna har reducerats betydligt, så här i början i alla fall. Fick ett sms idag av en följare som oroligt undrade om jag hade slutat blogga. Fick förklarat läget och lugnat honom. Dock så hade jag så bråttom ut till kusten idag efter jobbet att jag glömde kameran. Nå väl, det blev inte så mycket att fota ändå. Ett par småöringar och en Skrubba var allt som hände. Vinden växlade över från västan till nord då jag kom så vi skyller på det. Imorgon blir det en vända till Lagan på förmiddagen. Laxasuget är tillbaka och just nu så sitter jag här och skarvar en lina. Det togs en fluglax idag på Svinaholmen samt en bjässe på 13 kg på spinnfluga vid Rökeriet. En 10+ had suttit fint imorgon. Skall ta med kameran då. TL Mats