By Water

By Water

torsdag 2 juni 2011

Sista timmarna.....

Idag "sket" jag i fisket. Det gäller att bygga upp det rätta suget innan man åker upp till fisket i Norge.
Kastade mej över min Loop Gass 12,6a och byggde klart allt utom kork och rullfäste. Som vanligt fick man korrigera ringsättningen en aning innan det kändes rätt.
Blir detta spö lika bra som jag tror så är det en fullträff.
Får se om jag blir klar med det imorgon? I så fall får det hänga med till Norge.
Gjorde även ett par av mina special GH till Gaula. De fungerar verkligen under soliga dagar i juni.
Skall bli riktigt kul att fiska Orkla vid Svorkmo under en vecka innan vi "kommer hem" till Gaula och Rogstad v 24.
Kul blir det också att återse gubbarna där uppe.
I morgon blir det maratonsömn mellan kl 14-20.00 sedan drar vi till storlaxarnas rike kl 21.00.

TL Mats